torsdag 1 november 2012

Rodger that

Uppdatering!
Ja vad händer, mattan på toan i Bygde är klart nu fattas det tak, el, lister och själva toasakerna som ligger i väntan på att bli uppsatta. Vi har fått ett riktigt fint pannrum eftersom min far arbetstränar ;) Ska komma med några bilder på Instagram så ni får se för er själva. I helgen är det ju maskerad men vi har så mkt för händerna så vi ska nog bara svänga förbi en stund outklädda. Imorgon ska toan fortgå ska bli så spännande å jag ska sticka till stan för att inhandla tak och träffa söta mormor för jag är ledig, jiihaa. Har planerat lite lekar med några tjejer i byyn inför nästa helgs "ungdomsfest" kan ju inte låta bli att vara med för det är himla kul å surra då också förståss :)

MÅL; Jag har sakt att innan nästa lördag ska jag kunna duscha!

Näe nu ska jag jaga gubben i säng. Kram på er


Inga kommentarer: